سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می دانیدمزیت فلفل دلمه صادراتی در چیست؟

 

فلفل دلمه صادراتی ایران، محصولی محبوب در بین کشور های دیگر بوده و از جمله محصولات مهم کشاورزی است که علاوه بر سود اقتصادی، ارزش بالای غذایی داشته که موجب جلب توجه بسیاری از افراد از سراسر جهان به خود شده است.

چه کشور هایی طرفدار فلفل دلمه صادراتی ایران هستند؟

عواملی از جمله افزایش جمعیت جهان و کمبود منابع غذایی باعث شده است تولید، خرید و فروش فلفل دلمه صادراتی و ارسال آن با استقبال بیشتری مواجه شود. جالب است بدانید فلفل دلمه صادراتی ایران در بین کشورهای دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار است.

4 فصل بودن ایران، برخورداری از شرایط جوی مناسب و وجود خاک حاصل خیز باعث ایجاد شرایطی به جهت کشت مرغوب ترین سبزی جات و صیفی جات در ایران شده است.

فلفل دلمه صادراتی ایران در کشور های مختلف از جمله امارات، عمان، قطر، کویت، عراق و روسیه طرفداران زیادی دارد. اگر تمایل داشته باشید می توانید این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری کنید و به کشورهای خواهان فلفل دلمه صادراتی ایران ارسال نمایید.  

 

راز فروش بیشتر ، بسته بندی جذاب تر !!!

در امر صادرات فلفل دلمه ای به خصوص فلفل دلمه ای رنگی باید مواردی را در نظر گرفت که علاوه بر پیشرفت ایران در عرصه صادرات، این محصول با کیفیت ایرانی را به بهترین نحو به کشورهای دیگر معرفی و ارائه کرد.

سلامت محصول خریداری شده یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریان است. نگرانی بابت آفاتی که باعث خرابی محصول و وارد آمدن ضربه به اعتبارشان می شود و همچنین فاسد شدن محصول در حین جابه جایی و… از جمله نگرانی های مشتریان و مباحثی است که در امر صادرات بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید.  

بسته بندی و شیوه ارسال فلفل دلمه صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که فلفل دلمه ای به تغییرات دمایی حساس بوده و سرد و گرم شدن مکرر محصول باعث نرم شدن و خرابی محصول قبل از ارسال می شود.

بسته بندی مناسب نه تنها باعث حفظ سلامت فلفل دلمه صادراتیشده بلکه خلاقیت در طراحی آن سبب جلب نظر مخاطبان بیشتری می شود. چرا که اولین گام برای رضایت و متقاعد شدن خریدار برای سفارش فلفل دلمه صادراتی از راه بصری و تصویر اولیه محصول است.

 

روش های مختلف ارسال فلفل دلمه ای صادراتی ایران:

ارسال فلفل دلمه صادراتی به عوامل مختلفی هم چون فاصله آن کشور تا مرز ایران و نوع نیاز خریداران در کشور مقصد بستگی دارد به همین دلیل این محصول را از راه دریایی و هوایی صادر می کنند که در هر کدام از این روش ها، شرایط مساعد و یخچال های مخصوص برای نگهداری و سالم رسیدن محصول به دست مشتری فراهم است.

صادر کنندگان برای تهیه فلفل دلمه صادراتی با تولیدکنندگان متعددی همکاری کرده و محصول مورد نیاز خود را جهت صادرات تهیه می کنند.

برای اطلاع از اخبار بیشتر درباره صادرات فلفل دلمه ای و آخرین قیمت آن بهسایت igimex مراجعه بفرمایید.